Personvern

Hvem er vi?

Vår nettadresse Er: https://11points.no, og denne nettbutikken er 100% eiet av ELEVEN POINTS AS med orgnr. 927 628 694.

Eleven Points er et helnorsk selskap med kontorer og lager i Tønsberg. Selskapet er registrert i Brønnøysundregistrene.

Kundeservice:
Du treffer kundeservice på telefonnummer 944 74 734, hverdager mellom kl. 10.00 og kl. 15.00. Link til kontaktskjema og e-postadresse finner du i bunnen av alle sider på nettstedet vårt.

Cookies / Informasjonskapsler

Hva er informasjonskapsler?
Informasjonskapsler er små biter av data, lagret i tekstfiler, som lagres på datamaskinen din eller annen enhet når nettsider lastes inn i en nettleser.

For en «normal» opplevelse på ethvert nettsted som trenger å huske noe om deg fra sidelastning til sidelastning er cookies helt nødvendig.

F.eks. om du er logget inn eller ikke, om du har noe i handlekurven og hva du har i handlekurven – er opplysninger som Cookies vil lagre, slik at nettstedet vårt husker fra sidelastning til sidelastning.

Uten Cookies vil du f.eks. ikke kunne logge inn, fordi du vil være utlogget igjen ved neste sidelastning. Du vil ikke kunne legge produkter i en handlekurv, fordi du ved neste sidelastning vil oppleve at handlekurven er tom allikevel.

Cookies er derfor mye brukt for å «huske» preferanser, enten for et enkelt besøk gjennom en «sesjonsinformasjonskapsel» eller for flere gjentatte besøk ved bruk av en «vedvarende informasjonskapsel». De sikrer en konsistent og effektiv opplevelse for besøkende, og utfører viktige funksjoner som å la brukere registrere seg og forbli pålogget.

Informasjonskapsler kan settes av nettstedet du besøker, kjent som «førsteparts informasjonskapsler; eller av tredjeparter, for eksempel de som leverer innhold eller leverer reklame- eller analysetjenester på nettstedet, kjent som «tredjeparts informasjonskapsler».

Eleven Points AS lagrer ingen cookies om deg fra tredjeparter, annet enn for vår egen statistikk sin del – f.eks. for å telle antall besøk fra annonser på Google, Instagram, Facebook eller andre sosiale medier. Ingenting av denne statistikken kan kobles til deg som person. Du er anonym.

Påmelding / avmelding nyhetsbrev via e-postlisten vår.

Du kan velge om du vil være påmeldt nyhetsbrevet vårt når du registrerer deg som kunde.

E-postadressen lagres i vår egen database og deles IKKE med tredjeparter. Det er kun Eleven Points AS som kan se og behandle denne. Vi bruker ikke tredjeparter for å opprette eller administrere e-postlisten.

Hvem deler vi dataene dine med?

Kort fortalt: Ingen.
Data som omhandler deg som kunde, f.eks. navn, adresse, telefonnummer og e-postadresse som du skriver inn i kasseløsningen vår er det ingen andre enn Eleven Points som ser. Informasjonen gis allikevel til befrakter, slik at de får levert forsendelser til rett adresse. Regnskapsfører og revisor vil også se denne informasjonen når de arbeider med regnskapet vårt, som selvfølgelig også følger et sett med egne interne regler for personvern.

Passordet du blir tildelt ligger kryptert i databasen vår, og om du velger å endre dette passordet til noe du selv ønsker, vil også det krypteres slik at verken vi, våre ansatte eller eventuelle webutviklere vil kunne se dette.

Vi deler aldri personlige opplysninger maskinelt med tredjeparter som f.eks. google, facebook, instagram eller andre tjenestetilbydere som kan være aktuelt for oss å markedsføre oss på, men vi kan ta i bruk cookies, som forklart over, for å skille deg fra en annen besøkende, uten å vite hvem du er allikevel.

Hvor lenge oppbevarer vi dine data?

I forbindelse med regnskapsloven er vi pålagt å lagre data om ordrer i en viss tid. Minimum 5 år er kravet å oppbevare slike opplysninger, i tilfelle skatteetaten ønsker å ettergå regnskapet vårt. Derfor skrives denne informasjonen ut fysisk, og lagres sammen med opplysninger for alle andre ordrer i et internt permlager.

Hvilke rettigheter har du?

Du kan 1 gang hvert kalenderår be oss om å sende deg all informasjon vi har lagret på deg og ditt kundeforhold. Ber du om slik informasjon vil det ta noen dager for oss å gjøre den klar, og så vil den sendes på e-post til deg, til den e-postadressen du brukte da du registrerte deg hos oss. Du kan også kreve at vi sletter all annen data om deg som det ikke er påkrevd at vi tar vare på i forbindelse med regnskapsloven.